جنبش نجباء اعلام کرد که با همه ابعاد حضور و مداخله آمریکا مخالف است و حتی اگر نظامیان اشغالگر از عراق خارج شوند، مقاومت در مرحله بعدی به سراغ سایر زوایای نفوذ دشمن در این کشور خواهد رفت.
کد خبر: ۱۴۴۲۷۰۶

به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نجباء در ایران، مقاومت اسلامی نجباء در بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علی‌ها و فرا رسیدن «روز شهید مقاومت»، ضمن تجلیل از فداکاری‌های قهرمانانه بانوی صبر و حماسه، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

جنبش نجباء در این بیانیه بر سه مطلب به شرح ذیل تأکید کرد:

یک) ما به عملیات نظامی خود در پاسخ به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد و تا پیروزی و اخراج آخرین سرباز بیگانه از سرزمین‌مان، متوقف نخواهیم شد.

ملاک ما تحقق عقب‌نشینی در میدان به‌طور واضح و واقعی است، پس به وعده‌هایی از قبیل برنامه‌ریزی برای عقب‌نشینی و سایر دروغ‌های اشغالگران اعتنا نمی‌کنیم.

دو) دیدگاه مقاومت درباره همه اَشکال حضور آمریکایی‌ها یکسان است و همچنین در رابطه با استقلال عراق و رهایی کشور از وابستگی به آمریکایی‌ها و کمک‌ها و تسلیحات آمریکایی، چشم‌انداز روشنی دارد.

پس مقاومت حتی اگر مأموریت اخراج آمریکایی‌ها از عراق را به پایان برساند، از نفوذ و تسلط آنان بر ارکان دولت و دخالت سفارت آمریکا غافل نخواهد بود و در صدد لغو برخی توافقنامه‌ها و مصوبه‌های تحمیلی اشغالگران برخواهد آمد.

از جمله این قوانین، مصوبه‌ای است که سازمان رسانه و ارتباطات را به همکاری با سفارت آمریکا وامی‌دارد، یا آنچه که نیرو‌های آمریکایی را بر فرماندهی عملیات مشترک مسلط ساخته و صدور مجوز ورود فرماندهان عراقی را به آنان سپرده است. همچنین مداخله و چنبره شرکت‌های وابسته به اشغالگران بر برق، حریم و ناوبری هوایی، قرارداد‌های نظامی و تسلیحات راهبردی و...

سه) خائنانی که دین، شرف و باور خود را به اشغالگران فروخته‌اند، باید پیش از تکرار سناریویی مشابه افغانستان، فکری به‌حال خود کنند؛ چراکه یا به‌شکلی شرم‌آور از اینجا فراری می‌شوند، یا می‌مانند و به‌زودی تقاص پس می‌دهند.

به‌ویژه کسانی که با اشغالگران در ارتباط مستقیم هستند و منافعشان به ادامه حضور دشمن در کشور گره خورده است. این‌ها مزدور و ذینفع قرارداد‌های ننگین‌اند و به همین دلیل مسئولان عراقی را می‌ترسانند و خروج اشغالگران را خطری برای کشور جلوه می‌دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها